Nu er titlen Materielforvalter

Af.. Xformand og Formand.

Hvem er Per Andersen?.. Den her flotte mand med de attrak-tive grå stænk og hans ungdom-
melige sind... Desuden er han kommunalansat, tillidsmand,
flygtningehjælper og ..............
Vi si'r tillykke med de mange år og stort TAK fra klubbens side. Et tidligere medlem af klubben og mange år holdleder for Ribe 1.. Arne Nissen.. refererede fra et utal af holdkampe, og han pointerede altid gang på gang, at "den vigtigste person i Skak-klubben hedder Per Andersen".
Per overtog i april 1993 det vig-tige job som “kaffemand”, altså ham, der sørger for lidt at drik-ke og spise på klubaftener og til hold-hjemmekampe.
Han har bortset fra en forlænget ferie, på bedste vis sikret, at skakspillerne altid vidste, at der var noget styrke at hente i Pers køkken!
Til holdkampe var Per på plads i god tid, også selvom han ikke selv skulle spille. Altså virkelig en klubbens mand.
Ribe Skakklub afholdt fra 1999 til 2007 en weekend EMT, der år for år blev større.
Per Andersen tog ganske natur-ligt ansvaret for forplejning af mere end 100 personer i en re-gulær stor kantinedrift!..
Respekt og mange tak for det.
Per har således været uundvær-lig “kaffemand” for Ribe Skak-klub i nu mere end 25 år.
Vi ønsker i klubben, at han fort-sætter som
materielforvalteren
mange år endnu... Hvis han vil? Per længe leve... Hurra hurra.