BestyrelsesMødet 22. marts kl. 18

Af Hermann S. Petersen

Deltagere: Peder, Jørgen, Herman. Per og Tobias
Mødet fandt sted i klubbens lokale på Ribe Jernstøberiet.

Dagsorden:
Kontingent.
Kørsels penge.
Lokale.
Evt.

Kontingent:
Ændring af hvilken tilhørsforhold til klubben er for skoleskakspillerne i klubben.
Spillere i alderen indtil 15 år er som udgangspunkt skoleskakspillere, og betaler kun for
klubmedlemskab og skoleskakkontingent. Skoleskakspillerne betaler 200,00 kr. Årligt.
De er ikke med i holdskakturneringer, DSU turneringer og EMT ratet klubturneringer.
Ønskes der at spille i de nævnte turneringer skal spilleren være juniorspiller og betale det
kontingent der er aktuel for juniorspillere. Skoleskakspillerne er ikke med på styrkelisten..

Kørsels penge:
Der er nogen uklarhed omkring betaling af kørsel til holdturneringerne. Vi vil derfor lave
en beskrivelse af hvorledes og efter hvilke regler der skal ydes kørselsgodtgørelse.
Kørselspenge til 1. holdet er blevet behandlet og aftalt hvilke beløb, der skal tilgå dem der
har søgt om kørepenge.

Lokale:
Vi søger stadig efter egnede lokaler.

Eventuelt:

Formanden har nu fået 3 tilkendegivelser på, at de gerne vil afholde SBM i år.
Der er nu 3 punkter til SBM
Lokale forhold