Bestyrelsesmødet 5. oktober

Af Hermann S. Petersen

Deltagere: Peder Pharsen, Jørgen Stavnager, Tobias Lindgaard, Per Andersen, Herman S Petersen. Mødet fandt sted i lokalerne på Ribe Jernstøberi.

Dagsorden:
Byturnering.
Holdturnering.
Styrkelisten.
Materiel.
Kalender.
Kontingent.
Lokale.
Evt.

Byturnering:
Der var ingen ønsker om ændringer i præmiefordelingen. Vi har valgt Sælhunden, som stedet
vi mødes efter sidste runde. Tilmelding kan ske på tavlen eller SMS til formanden.

Holdturnering:
Der var et ønske fra Arne Nissen, om at blive fritaget for holdleder tjansen. Dette ønske
efterkommer vi, og siger tak for indsatsen igennem de mange år, han har været holdleder.
Ny holdleder for 1.holdet bliver Karsten Jacobsen.
Vi kommer til at spille med 2 hold i A-rækken.
Styrkelisten:
 1 Lars Wilton

 2 Robert Schütz
 3 Peter Leimand
 4 Knud Jespersen
 5 Jimmi Andersen
 6 Jan Rosenberg
 7 Karsten Jacobsen
 8 Rolf Petersen
 9 Simon D. Ladefoged

10 Arne Nissen
11 Hans E Leimand
12 Peder Pharsen
13 Bent Fogtmann
14 Tobias Lingaard
15 Jørgen V Stavnager
16 Jørgen Nielsen
17 Per Andersen
18 Kurt Petersen
19 Ulrik Germundsson
20 Herman S Petersen
21 Gunner Kjeldbjerg
Materiale:
Klubben havde modtaget et større beløb fra hovedkredsen. Dette beløb er en tilbagebetaling
af kontingenter, der var en ubalance imellem, hvad de 2 hovedkredse skulle medbringe af
kapital i den nye hovedkreds. Vi har i bestyrelsen besluttet, at bruge pengene til materialer
Brætter, brikker og ure. Urene er vi ikke helt afklaret omkring.
Kalender:
Ny kalender for klubben er lavet, den rækker ikke så langt som tidligere. Det hænger
sammen med et ønske om at arrangere anden turnering sammen med nærliggende klubber.
Der var ønsker om, hvordan udsatte kampe afvikles. Sådan... På de planlagte dage ifølge
kalenderen eller ved en aftale med formanden.
Kontingent:
Den forbliver uændret. MEN der mangler et par stykker at betale endnu?

Vi vil ændre juniorskakspillere, til kun at være med i skoleskakken.

Lokale:
De nuværende lokaler har et opvarmningsproblem, dette søges afhjulpet med indkøb af det
nødvendige udstyr hertil. Der er heller ingen rengøring af lokalerne, så det bliver vores tur/
omgang. Der er afsat/foreslået 22. oktober 2015, som en start på holdturneringen. Desuden
den 28. januar 2016, som en start på Ribes Syd Grand Prix.
Eventuelt:
Der blev spurgt efter en telefonliste til Karsten