Lørdag den 10. maj kl. 17.30

Af Hermann S. Petersen

Det årlige sociale bestyrelsesmøde blev afhodt på Weis Stue af Per, hvor også suple-
anter er inviteret.
Fremmødte: Peder Pharsen, Per Andersen, Jørgen V. Stavnager, Hans Erik Leimand,
Tobias Lindgaard og Herman S. Petersen. Ulrik udeblev uden afbud.

Dagsorden:
Konstituering af bestyrelsen.
Lokalesituation
Regnskabsforhold
Aktivitetsplan
Eventuelt

Konstituering af bestyrelsen:
Der er ikke foretaget ændringer i bestyrelsens ansvarsområder. Jørgen V. Stavnager
varetager fortsat kassererjobbet, Per Andersen har kantinen og materialer. Redaktør
skakudgivelser Tobias Lindgaard. Herman S Petersen sekretær (referent).
Formand Peder Pharsen for tilført et nyt ansvarsområde. Esbjerg  Kommune har an-
modet klubben om, at oprette en kontaktperson til varetagelse af vejledning/kontakt
til borgere med engelsk som sprogreference, Peder har dette ansvarsområde.

Lokalesituation:

Den billigste løsning er at blive på nuværende adresse, med de usikkerhedsmomenter
det giver! Det ser ud til, at juniorarbejdet kan fortsættes endnu en periode med adres-
se i ”konfirmandstuen”.
Bestyrelsen holder øje med mulige andre placeringer af klublokaler.

Regnskabsforhold:
Skakklubber har jo ikke ligefrem den største mediebevågenhed og er derfor ikke lige
det sted hvor sponsorer har lyst til, at lægge deres bidrag, men klubben vil dog for-
søge, at opnå sponsorbidrag til vores turneringer.

Aktivitetsplan:
Der er Ribe ”By Night” 30 maj. Aktivitet i den forbindelse er aftalt. Generalforsam-
lingen viste interesse for enkelt-arrangementer, og ønske om at tiltrække sådanne til
Ribe. Der vil blive opsøgt muligheder for afholdelse af disse i Ribe Skakklub regi.

Eventuelt:
Der blev snakket meget, om de muligheder vi har lige nu. Der blev fastsat nogle tiltag
for videre undersøgelser og muligheder, for de ting der blev nævt på GF.