Fra Bispegade til måske SeminarieHuset

Af Kommunen

Wauuww eller aaaggghhh…. som jeg skrev sidste gang... hmm... nu er der indelig
kommet noget på skrift fra kommunen... nemlig denne email.


Det er nu blevet tid til, at i skal have flyttet jer selv og jeres ting til seminarieHuset.
I skal have jeres ting fjernet fra Bispegade gl. Skole senest den 5.april 2013.
I er blevet tildelt følgende lokaler, som hedder 1.210 + 1.205 og som findes i den
bygningsdel, hvor Esbjerg Ungdomsskole, Ribe afd. hører til. Lokalet vil blive brugt
af flere foreninger og af ungdomsskolen.
I er blevet tildelt tiden om tirsdage og torsdage dage fra kl. 18.00 – 24.00. Tiden er
gældende frem til uge 26/2013.
Ønsker man at gøre brug af lokalet efterfølgende (fra uge 32/2013 – 26/2014) skal
dette ske ved, at der indsendes en mail med jeres ønsker til følgende mailadresse
booking@esbjergkommune.dk Mailen skal indeholde besked om, hvilket lokale
man ønsker at booke, perioden, ugedagen, tidspunktet,  foreningens navn, samt
hvilken aktivitet i skal have.
SeminarieHusets serviceleder/pedel Ole Jensen kan mod forudgående aftale
fremvise jer ovenstående lokale.
Ole kan kontaktes på
oljen@esbjergkommune.dk eller på tlf.: 3052 2879.
Der forefindes ikke stole, borde og skabe i lokalet. Borde og stole kan rekvireres i
mindre omfang hos pedellen. Forefindes der ikke tomme skabe i nærområdet som
kan lånes ud til jer, kan der søges om at få opsat nogle for jeres regning. Skabene
skal dog være af samme type og model, som de allerede eksisterende skabe i huset.
Bemærk, at der altid skal afleveres en nøgle til skabet til pedellen

Med venlig hilsen

Kommuneassistent


ORDENSREGLEMENT  OG RETNINGSLINIER
Til brug for brugere der benytter kommunale lokaler.

  • Der er ikke adgang til lokalerne før lederen er til stede. Lederen skal være den
    sidste, der forlader bygningen i aflåst tilstand.
  • Ordensreglement og evt. retningslinier fra skolen skal altid overholdes.
  • Lokalerne må kun benyttes til den virksomhed og i det tidsrum, der er meddelt
    i ansøgningen til Kultur & Fritid.
  • Der må ikke tages entre til foreningens aktiviteter uden forudgående tilladelse fra
    Kultur & Fritid.
  • Det er ikke tilladt at færdes andre steder på skolen end i de lokaler (med
    gangareal), som man har fået tildelt.
  • Lokalerne forlades i samme stand, som man modtager dem. Benyttet inventar,
    redskaber mv. sættes på plads. Vinduer og døre lukkes, lys slukkes og
    vandhaner lukkes.
  • Skolens undervisningsmidler og elevernes skolearbejde, herunder ophæng på
    tavler og i elevskuffer må ikke flyttes eller beskadiges.
  • Idrætsaktiviteter i gymnastiksale og boldspilsale/haller må ikke foregå med
    udendørsfodtøj. Dette gælder også for danseaktiviteter.
  • Glas og flasker må ikke medtages i omklædningsrummene.
  • Øl og spiritus må ikke medbringes og nydes i skolens lokaler. Efter særlig
    tilladelse, kan der i forbindelse med stævner og lignende afvikles festligt
    samvær i skolens festsal eller andet til formålet egnet lokale.
  • Der er rygeforbud i kommunale bygninger.
  • Ejendele, værdigenstande, cykler, knallerter og biler opbevares og henstilles
    på (skolens) område på eget ansvar, og Esbjerg kommune er ikke ansvarlig
    og erstatningspligtig.
  • Ansøgning af lokaler sker via Interbook på www.foreninger.esbjergkommune.dk
    senest 14 dage før lokalet skal bruges. Dette gælder også ved sæsonbrug,
    hvor der er ansøgningsfrist pr. 15. februar for den kommende sæson (skoleår).
  • De tider som en forening har fået tildelt, men som ikke benyttes af foreningen
    alligevel, skal afbookes til evt. glæde for andre foreninger.
Lokaler der er godkendt til overnatning kan benyttes. Ansøgning skal indsendes
til Kultur & Fritid, som indhenter den fornødne tilladelse hos brandmyndighederne.
Senest 3 uger inden overnatningen skal finde sted skal Kultur & Fritid have oplyst
antal overnattende personer. Antallet skal minimum være på 50 personer.
 

Såfremt benyttelsen ikke er tilfredsstillende, og det efter påtale
ikke ændrer sig, vil de pågældende tider blive inddraget og tildelt
andre brugere.