Ribe 4-Vojens: 2-2

I B-rækken mødte Ribe 4 på valgaftenen et noget afbudsramt Vojenshold, der dog klarede 2-2. Steffen Jørgensen og Tobias Lindgaard vandt på bræt 1 og 3.

Det udsatte parti fra 1. runde i Klubturneringens 1. Klasse mellem Jan Rosenberg og Arne Nissen endte remis efter vistnok fordel undervejs til Jan, der til gengæld måtte slide for remisen til sidst.

På søndag den 18/11 spiller divisionsholdet i Haderslev, og på tirsdag den 20/11 er der 2. runde Klub.

De unge juniorer i klubberne Tønder, Vojens, Ribe og Bov afviklede lørdag 10/11 det første af to stævner, hvor alle møder alle. Bov og Ribe stiller med to hold i rækken således at stævnet afvikles over fem runder. Vore drenge gjorde det godt. De fik vist, at selv om man må transporteres helt til Bov fra Ribe  (og fex fra Sejstrup), er der vilje til at vise, at skoleskakken i Ribe stortrives under ledelse af Hans Erik Leimand.

Næste stævne er 8. marts i Vojens.