Heftig debat - 2½ time!

For vistnok første gang blev der ikke spillet traditionel GF-Lyn. Mødet trak ud, men der var en lang, konstruktiv debat om flere vigtige sager.

Vi ændrer spilletidspunktet på klubaftener til kl. 19.00 (fra august).

Under beretning drøftedes især Ribe EMTs fremtid. De fleste så helst ikke turneringen dø. Ej heller så man de ansvarlige slået halvt fordærvet. Der blev fordomsfrit diskuteret maximal uddelegering af arbejdsopgaverne og udvalg på specifikke områder.
Det er overladt til Bestyrelsen at afgøre, om turneringen kommer igen.

Regnskabet balancerer med nød og næppe. Der blev vedtaget en lille kontingentstigning på 10 kr./kvartal.

Et forslag om Klubmesterskabet gik på, at Mesterskabsklassen til enhver tid skulle sammensættes af de 8 højst ratede pr. en dato, fex 1/9.
Forsamlingen ønskede ikke at fjerne op/ned-rykning, men der kom et kompromis i stand, der siger, at Klubmesteren er født medlem i næste års gruppe. De to oprykkere fra 2. gruppe ligeså. Derefter fyldes gruppen efter DSU-rating pr. en bestemt dato. De to nedrykkere må ud, med mindre de er med på rating.
Der bliver udarbejdet præcise regler på området, der er en markant ændring af vores Klubmesterskab!