Mange positive tilbagemeldinger

Da GM Høi sidst deltog i Ribe, rakte ratingtallet kun til M2, hvor Carsten så uden tøven stillede op - og vandt. Denne gang var motivationen om muligt endnu større, og en temmelig overbevisende og velfortjent turneringssejr blev styret sikkert i land af stormesteren.
Ingen af IM/FMerne i øverste gruppe misunder Carsten denne sejr. Flere gik efter den, men Allan Stig Rasmussen, der ellers gik frisk til sagen, tabte det indbyrdes parti og måtte nøjes med 2.-pladsen.
I Mester 2 spillede lokale Iver Poulsen en god turnering og delte gruppesejren med Thomas Flindt, Næstved. Også lokalt vandt Ole Bønnelykke M4, hvor Poul Flemming Fries Nielsen blev 2er (godt at se PFFN tilbage).
Knud Andersen vandt B5, og Knud Jespersen, Ribe Skakklubs store talent, lavede 4½/5 i Basis 1 og ny rating over 1980!
Alle resultater findes under "Turneringer"

De mange skakklubber fra hele landet, de mange juniorer fra ikke mindst Frem og Tåstrup, de store hold fra Fyn, Gråsten og Kristianssand, Norge, og det fantastiske humør de alle diskede op med, har været en utrolig glæde for arrangørerne. Det er svært at stoppe denne fest.

Nu evaluerer vi hele forløbet og medarbejderstabens erfaringer. Derefter vil vore skakvenner få besked om 2008!