Arne snupper Nordisk!!

Med 5½/6 er Arne Nissen inden sidste runde sikker på mindst delt 1.-plads i årets sidste klubturnering. Jan Rosenberg og Knud Jespersen har begge 4½, men da Arne har mødt hele øverste halvdel, er det ikke sandsynligt, at han skulle tabe i sidste runde. Arne taber nemlig aldrig!
Siden sæsonstart har Arne Nissen spillet 28 partier og scoret 22 points: Det er uhørt høj score mod stærke modstandere. I Byturneringen, hvor Arne sluttede a point 6/8 med bymesteren, Jimmy Andersen, forblev han ubesejret.
Derefter tog Arne klubmesterskabet 5/7 med sæsonens eneste tabsparti - mod Rosenberg.. I Holdturneringen ubesejret med 5½/7 og holdets topscorer i divisionen.
Den flotte sæson har reslteret i et kæmpe ratinghop fra 1872 til 1976, men vi har jo altid vidst, at Arne Nissens sande styrke ligger omkring de 2000!
Knud Jespersen er også på hastig march op ad ratingstigen. I 6. runde spillede han fremragende mod Jan Rosenberg. Jan siger selv, at "saften er sevet ud af den gamle", men det ændrer ikke ved, at Jan har spillet sin måske bedste sæson med en flot score på divisionsholdet.
Nordisk turnering slutter tirsdag 4/4.

Ribe EMT
Vores gode venner fra Kristianssand i Norge har glædeligvis atter meldt deres ankomst, og igen får vi bekræftet, at Ribe Weekend EMT er en begivenhed, man vender tilbage til. Langt de fleste af de pt 39 tilmeldte er gengangere, og flere er på vej. Der skal ikke her gættes på antal deltagere, men der skal nok blive masser af skak-liv i de slidte, men hyggelige lokaler på Bispegades Skole!

Løgumkloster indbyder
Løgumkloster indbyder igen!