Efter bogen i 1. runde!

14 deltagere er fortsat lidt skuffende, men feltet er ikke dårligt, og vi må acceptere, at mange af medlemmerne prioriterer anderledes. Måske lader de op til Ribe Weekend EMT? Det forlyder, at ihvertfald et medlem har anskaffet hele 12 skakbøger, og at der nu skal studeres!!
Som så ofte i nordisk turneringssystem var det småt med overraskelser i 1. runde - faktisk ingen. Arne Nissen, Jan Rosenberg, Per Andersen, Herman Petersen og Henning Fogtmann kunne alle vinde over dem fra nederste halvdel, men allerede på tirsdag er der klar til 2. runde, hvor parringerne bliver mere skarpe. To udsatte kampe - skema bringes hurtigst muligt.

På lørdag 25/2 er der Generalforsamling/Formandsmøde i 4HK. Der skal igenigen slås et stort slag om Holdturneringen. Her i Ribe har vi jo ikke de store problemer med den eksisterende struktur, men det har de åbenbart andre steder. Der foreligger en stribe forslag til ændringer. Vi må prøve at holde tungen lige i munden!

Et par indbydelser, som mange har efterlyst:

DM i Aalborg

SEMT i Vojens