Zerahn og Nissen i front!

I mesterskabsgruppen syntes Jan Rosenberg at have udspillet Søren Zerahn i en Aljechin. Gevinsten kiksede og Søren fik lov til at bryde ud og afslutte voldsomt. Arne Nissen udnyttede, at Hans Erik Leimand spillede en anelse for passivt, mens Knud Jespersen og Jørgen Nielsen spillede en lidt mere fredelig remis. Peder Pharsen-Jørgen V. Stavnager er udsat.
I gruppe 2 spillede klubbens nye medlem, Palle Petersen en glimrende remis mod Knud Andersen. Også remis mellem Jørgen Østergaard og Mads Ejby Ernst, mens Kurt Petersen, Henning Fogtmann, Claus Egelund og Hans Hansen kunne vinde deres partier - sidstnævnte dog meget, meget heldigt over Hans Nielsen.
Klubturneringen er således i gang. I den kommende uge er der start på Holdturneringen. Der bliver bragt nyt om holdopstillinger her på siden.
I weekenden spiller Jan, Knud og Jørgen EMT i Esbjerg.
Følg med på Centrums hjemmeside.