Lodtrækning til 1. klasse!

Hvis vi bliver præcis 24 deltagere spilles i 3 alle-mod-alle-grupper. TL foreslår 2 op/ned-rykkere i alle grupper! I tilfælde af færre end 24 deltagere eller måske 25-26, slås 2. og 3. Klasse sammen. Disse afgørelser samt rundelægning til første runde foreligger først mandag den 24/10 (pga. ferie!) Der er dd. 17 tilmeldte. De sidste bedes melde til en af de nærmeste dage - altså før Efterårsferien.
Der er dog trukket lod i 1. Klasse (ved JR og JN):
1) Knud Jespersen
2) Arne Nissen
3) Jørgen V. Stavnager
4) Jan Rosenberg
5) Søren Zerahn
6) Peder Pharsen
7) Hans Erik Leimand
8) Jørgen Nielsen   man mødes 1-8, 2-7, 3-6, 4-5 i første runde. De fire øverste har                                                                                                                 hvid.
Det bemærkes, at klubbens stærkeste spillere ikke deltager. Det kan dog blive et godt og spændende Klubmesterskab alligevel.
I ugen lige efter 1. runde starter Holdturneringen: Ribe 3 i A-rækken lægger ud mandag den 1/11 med en lang tur til Alssund 2, mens Ribe 1 og Ribe 2 spiller søndag den 6/11 mod henholdsvis Tønder i 2. Division (hjemme) og Alssund 1 i M-rækken (ude). De to sidste hold, Ribe 4 i C-rækken og Ribe Junior kommer første i kamp 15/11 og 19/11. Den nye sæsonplan forventes klar til den 25/10.
God ferie!