3 runder tilbage af Byturneringen

Der mangler et enkelt parti før de sidste tre runder: Jimmy Andersen-Arne Nissen (spilles 29/9). Dette opgør er af afgørende betydning for topstriden, efter at Jan Rosenberg vandt det udsatte parti mod Hans Hansen og dermed gik alene i spidsen med 4 points efter fem runder.
Tirsdag d. 27/9 spilles topkampene: Jan Rosenberg-Peter Leimand, Jimmy Andersen-Hans Hansen, Arne Nissen-Søren Zerahn.
Jimmy Andersen og Jan Rosenberg er nu favoritter, Peter Leimand og Arne Nissen har fortsat chancen.

Juniortræningen er godt i gang, og på trods af at fodboldsæsonen kun lige er ved at slutte var der 10 deltagere torsdag - heraf en mexikansk udvekslingsstudent, som sikkert melder sig ind i klubben. Hans Erik Leimands (og Peters) undervisning er et stort aktiv for klubben.