"Konkurrencen" forsinket!

Webmaster skal bruge et par dage på at opdatere sin hardware, så deltagerne i januar-konkurrencen må have lidt tålmodighed.

3. runde i Esbjergmesterskabet resulterede i to fine remis: Jimmy Andersen mod Ove Weiss Hartvig, der deltog i Ribe EMT sidste år med rating 2237, så nu har Jimmy mødt de to stærkeste og kan med 1½/3 skimte sin forventede score og måske lidt til...
Dennis Larsen i Basisklassen fik remis mod Jens Nielsen, der for et år siden var på vej mod rating 2000. Nu er det måske Larsen fra Ribe, der kikker den vej....ihvertfald har Dennis taget et tigerspring med ny rating efter Klubmesterskabet på 1868. I Holdturneringen har han scoret 5/6, så klubbens næste mesterspiller bliver han med stor sandsynlighed om få uger!

HOLDTURNERINGEN;
Mandag den 31/1 drager Ribe 3 til Vejen for at samle yderligere points i topstriden. De fem formstærke fyre er: PP, DL, PA, KN, UG.

Tirsdag 1/2 spiller Ribe 4 hjemme mod Alssund 2 og Ribe 5 ligeledes hjemme mod Bov 3.

Søndag den 6/2 spiller divisionsholdet i Tønder, mens Ribe 2 i M-rækken sidder over.

HUSK tilmelding til NORDISK med start 8/2!