Dennis Larsen har matchbold!

I mesterskabsgruppen vandt Dennis Larsen over Jørgen Nielsen og Arne Nissen over Knud Jespersen. Før sidste runde tirsdag den 25/1 fører Dennis således med 5 points. Jimmy Andersen og Peter Leimand har hver 4½ og skal mødes indbyrdes. Ihvertfald dette parti synes at have noget indbygget dramatik! Dennis kan selv afgøre det mod Peder Pharsen, men Peder skal også have points for ikke at risikere at blive fanget af Arne Nissen og Knud Jespersen i nedrykningshelvedet. To gange Jørgen er rykket ned: Stavnager og Nielsen, som trænger til en puster i 2. Klasse...

hvor der fortsat kan opstå en mudret oprykningssituation, hvis 4 spillere slutter lige på 5 points. Korrektionen er uklar. Søren Zerahn og Jan Rosenberg har 5 points, Rolf Pedersen og Hans Erik Leimand har 4 points. I bunden skal fire spillere ud. Der synes at være 5 kandidater!

Kim Nørgaard har sikret sig oprykning til 2. Klasse med 5½ før sidste runde, mens yderligere 7 af gruppens 12 deltagere har teoretisk mulighed for at lande på en af de fire oprykningspladser. Der bliver således nok at rive i for de 32 spillere i årets klubmesterskab. Uge 5 er holdturnering.

NORDISK TURNERING FØLGER: start 8. februar!