Op og ned for Ribe-folket

Ribe Skakklub har 7 spillere i aktion i de to igangværende EMTer i området:
I Esbjergmesterskabet går det godt for Lars Wilton i Mestergruppen med 4/6. I Basis 1 har Jan Rosenberg lidt problemer med 1½/5, mens Dennis Larsen med 3½/5 allerede er sikret pæn ratinggevinst. Jan og Dennis mangler den indbyrdes kamp før 7. og sidste runde.
I Haderslev er Wilton i en grim position efter tab i de første 4 runder. Det er vist aldrig sket for Lars før, og der skal sejre til i slutspurten. Til gengæld er Jan her helt med fremme 3/4, Hans Erik Leimand 2½/4. Længere nede har Knud Jespersen 2/3 og nystartede Nicolai og far Hans Lautrup Andersen har henholdsvis 1 og ½ point.
Man opfordres til at følge turneringerne på Centrums hjemmeside og 4HK.

Vi skal skifte web-hotel. Det nuværende domæne stopper. Webmaster har lovet, at siden kører videre uden problemer, hvilket anses for vigtigt i disse for vor klub så udadvendte tider!
Et link fra forsiden til "Foreløbigt tilmeldte i Ribe EMT" er på trapperne.

Nordisk 2. runde tirsdag den 18/2 og 3. runde den 4/3.