Bare det snart var den 28.!!

De fleste børn glæder sig til den 24/12. Mange barnlige sjæle i Ribe Skakklub glæder sig til den 28/12. Da er julen forbi, og de enkelte familiemedlemmer kan igen begynde at sysle lidt med egen hobby efter mange dages fællesskab omkring lange borde og særegne spise -og drikkevaner!
Hele 7 ripensere drager d. 28 til Juleturnering i Vojens - og det skulle ikke undre, hvis der kommer et par stykker til. Frede Andersen fra Vojens beretter om pt. 40 deltagere, så Ribes delegation kommer til at fylde godt: Peter Leimand, Jørgen Nielsen, Jan Rosenberg, Hans Erik Leimand, Peder Pharsen, Dennis Larsen og Per Andersen.

Efter en forventelig præmieregn i Vojens (!?) kommer nytåret. Den 1/1-04 er der tilmeldingsfrist til hurtigskak i Herning d. 3/1. Det er en ond dag til tunge beslutninger! Jan Rosenberg, Kim Nørgaard og Jørgen Nielsen deltog sidst og tager sandsynligvis af sted igen. Aage Hau er også interesseret. Vi skal i givet fald mødes med Ole Østergaard deroppe. Alene det er jo hele turen værd! Øvrige mulige deltagere i denne udflugt bedes melde sig.

Men nu tager vi lige julen først.....!