Peter Leimand vinder Jule-lyn!

Det var ikke den stærkeste finalegruppe nogensinde, da nogle af hurtig-hajerne ikke var til start, så trods presset af specielt Dennis Larsen kunne Peter vinde årets jule-lynturnering. I aften onsdag d. 17. har juniorerne afslutning, og der spilles et enkelt parti i 1. Klasse (Jan Rosenberg-Peder Pharsen). Derefter kan julefreden sænke sig over Ribe Skakklub.....
Hurtigskak i Vojens 28/12: vi bliver nok 3-4 stykker.
Hurtigskak i Herning 3/1: måske tager vi afsted igen!
Tilmelding til SEMT: Jan Rosenberg, Knud Jespersen og Dennis Larsen er sikre, Leimands afventer.
Esbjergmesterskabet: ingen tilmeldte - eller måske tager Leimands med her? Det der med de 7 lørdage er noget tungt noget!

Så aktivitet er der da, og lige efter nytår kører holdturneringen videre, som om intet var hændt.....så nyd julen lige så længe den varer!

God Jul og godt Nytår til alle medlemmer af Ribe Skakklub og øvrige læsere af denne hjemmeside!