Skak fra start i 2004!

De, der læser disse linier, har utvivlsomt bemærket, at vi i god tid tvinger læserne af hjemmesiden til at overveje deltagelse i Ribe EMT til april. Webmaster har kreeret en pop-op, der ikke kan overses! Vi SKAL have flere lokale deltagere, og der skal ikke findes dårlige undskyldninger omkring mangelfuld annoncering mv. Indbydelsen bliver bragt i Skakbladet i januar - og dermed også på DSUs hjemmeside. 4HK NYT er lige udkommet med annonce og omtale. Vi er på 4HKs hjemmeside. 25-30 klubber i nærområdet vil modtage indbydelsen pr. brev, og andre vil blive kontaktet pr. mail - fex. vore gode venner i Jetsmark..
Det er, hvad vi kan gøre for at trække skakspillere til Ribe. Resten er op til skakfolket fra nær og fjern - gerne dem fra nær!

Julekalenderen:

Tirsdag d. 16/12: juleafslutning i klubben med handicap-lyn
Mandag d. 5/1: Ribe 4 ude mod Vojens 1
Tirsdag d. 6/1: Ribe 3 hjemme mod Vamdrup 1
                      Ribe 5 ude mod Alssund 3
Søndag d. 11/1: Ribe  2 hjemme mod Flensborg 1
                        Ribe 5 hjemme mod Fribonde 2 (OBS! udsat kamp!)

Holdlederne skal altså helst have styr på holdene før den stundende højtid!