Diplomatiet i gang!

Turneringsleder Kurt Petersen har kontaktet alle klubber med hold i C-rækken for at finde den bedste løsning i sagen om Fribondes ulykkelige udeblivelse 2/12. Tønder svarede lynhurtigt med forslag om tilgivelse.
Efter kontakt til holdleder for Ribe 5, Poul Bargisen, står det klart, at Ribe kan tilbyde Fribonde et nyt forsøg på at spille kampen. Vi foreslår søndag den 11/1 - 2004 kl. 12. På dette tidspunkt spiller Ribe 2 i M-rækken mod Flensborg. Divisionsholdet skulle have spillet, men modstanderen Søndersø har jo trukket sig, så der er masser af plads i lokalerne, og Bargisen har stort set hele styrkelisten til at finde sine fem mand.
Vi forventer, at Kurt og de øvrige hold i C-rækken tiltræder forslaget, og at vi dermed kan afvikle gruppen på en god og sportslig måde.

Det forlyder, at Ribe 6 i juniorrækken har tabt 3½-6½ til den evige fjende fra Frøslevlejren. Var det gruppesejren, der endnu en gang gik mod syd??

2. klasse: Per Andersen-Jørgen V. Stavnager ½-½

På tirsdag den 9/12 spilles 6. runde i Klubturneringen, og 16/12 den traditionsrige juleafslutning med gløgg, klejner og lyn!