Klar til stor skak-aften!

I aften, tirsdag 2/12, får Ribe Skakklub besøg fra Vojens 1, Løgumkloster 1 og Fribonde 2. De møder hh. Ribe 3, 4 og 5. Vi ser frem til tre spændende kampe med intens stemning i klublokalerne!
Holdlederen for Ribe 4 har som ventet været kreativ. Et par tunge afbud ryster ikke Herman Petersen, og han stiller med OB, HP, KN!, HF og JØ. Kim Nørgaard har holdt næsten 2 års pause pga. aftenarbejde, men han er en god joker på bræt 3, og hvis Ole Bendix kan drille apotekeren på 1. bræt, ville det glæde os!
Onsdag 3/12: Ribe 6 mod Frøslevlejren.

Ved DM i Odense i weekenden opnåede de 3 Ribe-drenge (som altid) gode placeringer i det skrappe selskab:
I øverste meget stærke gruppe blev Peter Leimand nr. 7. DM blev atter en gang Christian Kyndel, som vi betragter som Ribe-dreng!
Knud Jespersen blev i sin gruppe nr. 6, hvilket også er meget tilfredsstillende.
Jacob Søndergaard var med for at lære og gjorde det ganske fint med 2½/9.
Vi fortsætter fortrøstningsfuldt vort arbejde med de unge. Det er dem der skal føre skak-spillet videre til de næste...!