2. runde - få med max

Før de syv udsatte/hængende partier afvikles, er der kun to spillere med 2 points: Peter Leimand og Jørgen Nielsen. Mens vi næppe skal regne med at se formanden helt fremme efter 8 runder, er Peters score forventet, selv om Dennis Larsen kæmpede bravt og først efter 4 timer gav den afgørende blottelse.
Hvis Rolf Pedersen vinder et fordelagtigt tårnslutspil mod Jan Rosenberg og hvis Jimmy Andersen og Lars P. Andersen vinder deres udsatte kampe, er der yderligere tre mand på 2 points. Zerahn hænger med merbonde mod Henning Fogtmann, og lander ved gevinst på 1½ points ligesom Arne Nissen, Hans E. Leimand og Bent Fogtmann. Hvis Jan kan holde remis mod Rolf, er samtlige 8-10 højtratede med fremme på 1½ eller 2. Altså ingen overraskelser til nu.

Seneste nyt: Ribe Skakklub deltager med et 6-mandshold i firma-bowling!!!
Spillerne vil blive indprentet, at de ikke behøver at trykke på uret, når kuglen er kastet!

Vi skal have fundet 8 mand til en tur til Kristianssand (landskamp mod vores venskabsklub) - henvend jer til bestyrelsen.

Styrkelisten for den kommende sæson vil være klar inden for et par uger. Skal vi deltage med 5 eller 6 hold??