Men vi har ikke flere penge!!

Endnu en IMer ønsker at spille Ribe EMT! Vi kan lukke Mester 1 med lutter titelholdere og et ratinggennemsnit på ca. 2440, hvis vi kan skaffe de nødvendige midler til transport og overnatning til den 6. mand!
Så venner og medlemmer af Ribe Skakklub bedes endnu en gang vride hjernen for om muligt at stampe nogle kroner op. Vi kan dykke dybt i klubkassen eller lade hatten gå rundt. Formanden synes ikke om nogen af delene. Tilbage er der udpegning af to stakler til at afpatruljere Gågaden med tiggerstaven. Der trækkes lod om, hvem der tager de lige numre...!
Der er tid endnu. Lad os se, om en fornuftig løsning dukker op. Men tænk lige over det en gang til: ratinggennemsnit både i dansk rating og ELO på ca. 2440 og alle seks spillere over 2400 (IM Hermansson forventes tæt på 2450 på næste FIDE-liste til april)