Drama på tirsdag 21/1

Remis mellem Per Andersen og Dennis Larsen efter mange tålmodige gevinstforsøg fra Dennis, og den afsluttende runde i klubmesterskabets 2. klasse er klar. Hans E. Leimand er rykket op. Hele 10 spillere har i teorien mulighed for at besætte de to øvrige pladser. Fem af dem har 3 points og er samtidig ved tab i fare for at ende som nedrykker!
Ulrik Germundsson vandt sit andet parti på to dage, denne gang over Mads Ernst, og kan med sejr over Herman Petersen rykke op fra 3. klasse. Herman er rykket op med 6/6!
I 1. klasse spillede Peder Pharsen og Hans Hansen torsdag 16/6 en meget hurtig remis i erkendelse af, at begge spiller i 2. klasse næste år. Der er således ikke flere udsatte partier, og der er gjort klar til afsluttende runde.
Rundelægningen ses under "Turneringer/Klubmester".