C-rækken: Frørup 2-Ribe 5: 1-4

Den lange, mørke trælse tur til Oversø-Frørup er vel overstået for denne gang. Belønningen for de fem raske gutter var en god sejr nede i udlandet. Ulrik Germundsson, der jo ellers er kaptajn for Ribe 4 tog beredvilligt chaufførjobbet, 1.-brættet og det hele point. Hans Nielsen, Poul Bargisen og Gunnar Kjeldbjerg vandt ligeledes, mens Valdemar Østerby tabte. Der er dog al ære værd, at Østerby bakker klubben op på denne måde, når han måske lige så gerne ville sidde hjemme i sin varme stue. God klubånd!
Med det fine resultat spiller Ribe 5 med i toppen af C-rækken (følg med på Kurts side). Hvis holdet skulle rykke op, og Ribe 3 mod forventning ikke vender tilbage i A-rækken, vil Ribe næste år have 3 hold ud af de seks hold i B-rækken. Det er jo latterligt!

Til kampen på søndag mod Flensborg i M-rækken er der indløbet afbud fra Zerahn, som erstattes af Dennis Larsen. Hans Hansen er pga. sygdom lidt usikker. Per Andersen er klar som reserve. 3. Div. har pt. ingen afbud.

Mange Ribe-spillere er aktive i de kommende weekender ved de lokale EMTer i Haderslev og Esbjerg. I Esbjerg deltager Lars Wilton, Jan Rosenberg og Dennis Larsen. I Haderslev ligeledes Wilton og Rosenberg. Herudover også Knud Jespersen, Hans Erik Leimand. Nicolai Andersen og Nicolais far, Hans, som netop er meldt ind i klubben. Hold øje med resultaterne i de to turneringer (Centrums hjemmeside og 4HK).