Frøs træder til!

Tirsdag den 4/2-03 skulle vise sig at starte på en for Ribe Skakklub meget positiv måde. Formanden var kaldt til møde med direktøren i Frøs Herreds Sparekasse, og efter udveksling af ideer og muligheder enedes man om et samarbejde.
At afholde EMTen på nuværende niveau med et par stærke IMer på toppen koster i omegnen af 5000 kr. At skaffe disse midler påfører formanden et slidsomt, årligt job med tiggerstaven, mange afslag og skuffelser - heldigvis også nogle lyspunkter.
Frøs Herred lægger halvdelen af årets udgifter, 2500 kr., og viste stor forståelse for vort ønske om også at sikre turneringen i de kommende år.
Sparekassen ønsker alene en smule omtale (det er vi så i gang med her!) i klubblad og program. På hjemmesidens front bedes webmaster flytte de lidt mere ydmyge sponsorer, så der bliver plads til Frøs Herred i øverste højre hjørne. Det er beskedne krav i forhold til den store hjælp, man her har ydet Ribe Skakklub.
Vi siger mange tak til Frøs!