Hvor er 4HK?
Pilgaards GM-norm!
1.- holdet sæson 03/04

Historien har det med at gentage sig. Ved pokalstævnet i Tønder 6/4 havde vi håbet på 10-12 klarmeldinger, men kun Rudi Mach og Godtfred slog til. I forvejen var Hans Valdemar og Jesper K. på plads. Tønder-folket var ikke helt afvisende, men ellers intet.
Det giver altså lidt mismod, når alt via hårdt arbejde er lagt parat til en usædvanlig stærk turnering i vores område, og der så alligevel ikke er nogen, der gider være med.
Men vi får besøg udefra: Igen er mere end 20 klubber repræsenteret fordelt over hele landet. Se listen fra forsiden - tilmeldte.

Kim Pilgaard blev ved hjemkomsten fra Ungarn i dag lykønsket af sin klubkammerat fra Brønshøj, Thorbjørn Bromann, med den spritnye GM-norm. Thorbjørn havde læst det på Ribes hjemmeside! Andre danske skakmedier er ikke helt så opdaterede!! De har vist nusset rundt med noget pjank i Middelfart!

Alle spillere på 1.-holdet har nu givet tilsagn om at tage endnu en tørn i 3. Division i den kommende sæson. Hvis vi nu undlader at tabe 1-7 i den første kamp, er der vel en god chance for at bevare pladsen?