50 deltagere i Ribe EMT 2003!

Velkommen til Ribe Weekend EMT 2003. Med 50 deltagere har vi igen en stor turnering på sydjysk grund, og da hele 26 klubber er repræsenteret, ved vi, at de har fået øje på os ude i landet. Med seks IMer og ialt tyve spillere over 2000 i rating er feltet ekstremt stærkt. IM-gruppen har 2415 i ratinggennemsnit, mens Mester 2 har 2151! - Det er hårdt skyts.
Med Godtfreds afbud torsdag morgen måtte tavlerne ændres nok en gang, men alt er her torsdag aften 18.30 lagt på plads: klik "Turneringer og Ribe EMT" fra forsiden. Vi vil opdatere resultater og nyheder så langt kræfterne rækker. En weekend-turnering er en hektisk affære, og webmaster spiller selv med (og er fotograf!), men vi vil gøre vort bedste.
Man kan jo også komme på visit og se top-skak LIVE! Det er et meget flot felt, der stiller op i Ribe Skakklub, og gæster er velkomne.
Allerhelst havde vi selvfølgelig gerne set massiv tilslutning fra nær-området, altså vore venner i 4HK. Vi er glade for de fire, der har meldt sig, men skuffende få er det. Til sammenligning er der syv deltagere fra Esbjerg.
De seks IMer virker tændte, Emil Hermansson er allerede ankommet fra Sverige her torsdag for at være frisk, så der er lagt op til en herlig skak-weekend.

Kom og kig, og følg med her!